افزایش آمار بازدید

بهینه سازی و سئو سایت

تیم سئو و بهینه سازی اصفهان وب با شناخت قوانین و الگوریتم های گوگل ، آنالیز کلمات کلیدی سایت شما ، انجام عملیات سئو درون سایتی ، تهیه محتوای مناسب و فعالیت سئو بیرونی و همچنین رفع اشکالات سایت، بهترین راه کار را در سریع ترین زمان برای سئوی وب سایت طراحی شده در اصفهان وب و پایدار بودن جایگاه سایت شما در رتبه بندی گوگل انجام خواهند داد .

بیشتر بدانید
In-House Sales Training

آنالیز سئوی سایت :

مشکل طراحی سایت ارزان و غیر حرفه ای

امروزه موتور جستجوی گوگل اصلی‌ترین راه برای پیدا کردن هر اطلاعاتی در اینترنت است و قرار گرفتن کسب و کارها در جایگاه نخست صفحات گوگل موجب افزایش فروش و رونق کسب و کار خواهد بود . اگر پس از طراحی سایت ارزان قیمت یا غیر حرفه ای ، از عدم تماس کاربران سرخورده شدید ، بدنبال متخصص سئو خواهید رفت تا مشکل سایت تان را برطرف کند .

اگر شرکت طراحی سایت حرفه ای در اصفهان انتخاب نکنید ، پس از طراحی سایت ناموفق ممکن است عملیات سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان وب با تاخیر بیشتری انجام شود . وب سایت های ارزان قیمت توسط اشخاص یا شرکت های نامعتبر فعال در اصفهان ممکن است مشکلات متعددی در سالهای آینده برای سایت شما ایجاد کنند ….

سئوی سایت و رونق کسب و کار اینترنتی در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان اولین راه حل اصولی جذب مخاطب و بازاریابی اینترنتی در اصفهان است که هر چه بهتر و حرفه ای انجام شود، میزان موفقیت سایت بیشتر خواهد بود .

تیم سئوی اصفهان وب همواره خواهد کوشید تا سئوی سایت شما بخصوص سایت های فروشگاهی در افزایش فروش و رونق کسب‌ و کار شما موثر باشد .

با طراحی سایت حرفه‌ای کاربران به مشتریان دائمی تبدیل شده و از طریق آن‌ها بازاریابی برای کسب‌وکارتان انجام خواهند گرفت که همین هم میزان فروش را بیشتر خواهد کرد. اما نکته مهم اینجاست که، طراحی سایت حرفه‌ای در اصفهان فقط از عهده یک طراح و متخصص حرفه‌ای بر‌می‌آید.

8 نکته کلیدی جستجوگر گوگل :

بیشتر مخاطبان از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل وارد سایت‌های مختلف می‌شوند. طبق آمار بیش از 75درصد کاربران روی پیشنهادهای صفحه اول گوگل، کلیک می‌کنند. این آمار اهمیت قرار گرفتن وبسایت در صفحه‌ی اول را به خوبی نشان می‌دهد. سئوی صحیح و اصولی به شما کمک می‌کند در صفحه‌ی اول گوگل حضور داشته باشید و این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید.

2- آمار و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کاربران به سایت‌های معروف و پرمخاطب اعتماد بیشتری دارند. قرارگرفتن در صفحه اول گوگل یکی از راه‌های جلب اعتماد مخاطبان است. طراحی مناسب سایت و قرار دادن نظرات مثبت سایر کاربران برخی از روش‌هایی است که تیم سئو پیشنهاد می‌دهد تا کاربران به شما اعتماد کنند. فراموش نکنید محصولات شما باید کیفیت بالا و واقعی داشته باشد و روش‌های سئو تنها برای تایید کیفیت به کار می‌روند.

3- تحلیل مخاطبان به شما کمک می‌کند تا گروه‌های هدف را مشخص کنید. برای پیشرفت در کسب‌وکار، لازم است بدانید محصولتان برای کدام گروه سنی جذاب‌تر است، اهالی کدام منطقه تمایل بیشتری به فعالیت شما نشان می‌دهند، بیشتر کاربرانتان خانم هستند یا آقا، چه تحصیلاتی دارند و… . ده‌ها سوال دیگر که به مخاطب شناسی شما کمک می‌کند. تیم حرفه‌ای سئو با استفاده از نرم افزارها و روش‌های حرفه‌ای، نتایج این تحلیل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید آگاهانه، کالا و خدماتتان را به مخاطبان ارائه کنید.

4- پیش‌تر هم اشاره کردیم که الگوریتم‌ها و قوانین گوگل هرسال تغییر می‌کنند. اصول سئو نیز هم‌پای این تغییرات، به روز می‌شوند تا سایت شما را در بالاترین کیفیت حفظ کنند. از وظایف تیم SEO آگاهی از قوانین جدید و پیاده کردن این قوانین برای شما است.

4- همان‌طور که سایت بیمار برای حل مشکلاتش به سئو نیاز دارد. برای درمان این بیماری باید علت آن را شناسایی و راه صحیح درمان را انتخاب کنید. برخی مشکلات مثل دیر لود شدن صفحات و بالا بودن نرخ پرش و … با روش‌های صحیح، به آسانی برطرف می‌شوند.

5- همان‌طور که سایت بیمار برای حل مشکلاتش به سئو نیاز دارد. برای درمان این بیماری باید علت آن را شناسایی و راه صحیح درمان را انتخاب کنید. برخی مشکلات مثل دیر لود شدن صفحات و بالا بودن نرخ پرش و … با روش‌های صحیح، به آسانی برطرف می‌شوند.

6- تقریبا می‌توان گفت شما برای خدمات SEO هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه پول خود را برای کسب درآمد و موفقیت بیش‌تر پس‌انداز می‌کنید و از هدر رفتن سرمایه‌تان جلوگیری می‌کنید. بنابراین دریافت خدمات سئو سایت برای شما یک سرمایه گذاری بلندمدت است که در نهایت سود چند برابری را عایدتان خواهد کرد.

7- امروزه تمام کسب و کارهای موفق از اهمیت سئو آگاه هستند و از آن بهره می‌برند. شما نیز برای باقی ماندن در کورس رقابت با آن‌ها، به این خدمات نیاز دارید تا جایگاه مناسبی در میان بهترین‌ها داشته باشید.

بنر طراحی سایت انزلی وب

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

از 8 لغایت 22 تمامی ایام تعطیل و غیر تعطیل پاسخگو هستیم

تماس بگیرید
09116447773

سئو و بهینه سازی سایت seo

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ( Search Engine Optimization به اختصار SEO ) ، بمنظور بهبود طراحی سایت و عملکرد وب سایت براساس استاندارهای تعریف شده جهت ارتقای سایت به صفحات نخست موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می گیرد . حاصل سئوی وب سایت ، افزایش آمار بازدید سایت ، جذب بازدیدکنندگان یا فروش بیشتر خواهد بود .در طراحی وبسایت ، باید هماهنگی لازم بین تیم طراحی سایت و تیم سئو باشد تا فاکتورهای زیادی که باید در استاندارد سازی سایت رعایت شود ، محقق گردد . از نوع ، تعداد و اندازه فونت کلمات یا تگ های بکار رفته در عنوان ، توضیحات و محتوای اصلی گرفته تا لینک‌های ورودی به سایت شما از دیگر سایت‌ها (بک لینک Backlink) در سئوی سایت از اهمیت برخوردار است

همکاران ما در طراحی سایت اصفهان وب برای عملیات سئو وب سایت در اصفهان وب ، ابتدا در طراحی سایت شما موارد سئوی سایت را لحاظ می کنند تا کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت بدرستی انجام شود . متخصصین بهینه سازی سایت اصفهان وب یا تیم سئوکار اصفهان وب پس از برگزاری جلسه مشاوره بهبود سئوی سایت، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار خواهند داد . پس از تحلیل سایت و آنالیز رقبای سایت شما ، استراتژی لازم جهت افزایش رنکینگ گوگل و بهبود سئو و نتیجتا رسیدن به افزایش بازدید سایت را پیشنهاد می دهند.

اگر لازم شود ممکن است نیاز باشد تا مجددا طراحی وب سایت شما بطور حرفه ای انجام شود که در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت در اصفهان وب انجام خواهد.

از 8 لغایت 22 تمامی ایام تعطیل و غیر تعطیل پاسخگو هستیم

سئو داخلی سایت

سئوی داخلی یا On Page Seo به مجموعه خدماتی که در داخل سایت شما انجام  گردد اتلاق میشود . تیم سئوی اصفهان وب سئوی داخلی سایت شما شامل راهکارهای مختلفی از جمله لینک سازی استاندارد داخل سایت شما از قالب سایت تا محتوای صفحات را که شامل می شود، را انجام خواهند داد .

همینطور استاندارد سازی محتوا ، زمان های بروز رسانی محتوای وب سایت و موارد بیشماری که در اصول سئو و بهینه سازی از سوی موتورهای جستجو به صورت پروتکل های جهانی ارائه و مرتبط بروزرسانی میشود و باید توسط کارشناسان سئوی اصفهان وب انجام گیرد.

سئو خارج از سایت

به مجموعه فعالیت هایی تیم سئوی اصفهان وب که خارج از وب سایت شما صورت می گیرد تا باعث ارتقای رتبه سایت شما در گوگل شود، گفته میشود . از مهمترین راه کارهای سئوی سایت شما ساخت بک لینک ، رپورتاژ آگهی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و در مجموع دیجیتال مارکتینگ میباشد که البته نیاز به تخصص و مهارت بالائی دارد که در جلسات مشاوره سئوی سایت اصفهان وب به مشتری طراحی سایت و سئو پیشنهاد می گردد و بر اساس میزان بودجه ای که مشتری سئوی سایت قصد هزینه کرد دارد ، انجام می گیرد . ارزانترین راهکار این خدمات بک لینک می باشد.

سئوی منفی

اگر سئو کار مناسبی برای سئوی سایت خود انتخاب نکنید ممکن است در دام سئوی منفی یا سئو کلاه سیاه بیافتید که باعث تنزل رتبه سایت شما و گاهی مسدود شدن سایت شما در موتورهای جستجو میشود .

تیم سئوی اصفهان وب با شناخت سئو کلاه سفید، تنها به تکنیک های اصولی مطابق دستورالعمل های گوگل برای بهینه سازی و سئوی سایت عمل میکند . اگر سئو کار با تکنیک های سئوی سایت آشنائی نداشته باشد به تکنیک هایی روی می آورد که در زمان حال مشکلی برای سئوی سایت شما ندارد اما به مرور زمان سایت شما دچار مشکل خواهد شد که به آن سئو کلاه خاکستری گفته میشود

میزان بازدید خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در اصفهان وب ، بازدید سایت شما افزایش می یابد .

Traffic

فروش خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در اصفهان وب ، فروش خود را افزایش دهید .

Sales Chart

65%

میزان سایت های فروشگاهی

بر اساس آمار و نیاز روز افزون کسب و کارهای اینترنتی

120+

تعداد مشتریان ما

حاصل سالهای متمادی طراحی سایت در اصفهان وب

92%

میزان رضایت مشتریان

بر اساس آخرین آمارگیری واحد فروش ما

آماده طراحی سایت هستید؟

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان با ما تماس بگیرید .

“امروزه هدف اصلی افراد از طراحی سایت موفقیت و کسب درآمد است چرا که از طریق طراحی سایت مشتری‌های بیشتری را جذب می کنند، اما در بیشتر اوقات مدیران سایت این هدف را فراموش کرده و از وب‌سایت‌ خود صرفا به عنوان یک بروشور استفاده می‌کنند. ما تنها وب سایت طراحی نمی کنیم . ما کسب و کار شما را متحول می کنیم”

مدیر طراحی سایت اصفهان وب

مدیر فروش

رفیعی
09130009557

برای مشاوره طراحی سایت با ما در ارتباط باشید

همیشه با شما خواهیم بود