بازاریابی الکترونیکی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود

بیشتر بدانید
Harness Your Social Proof

مزیت بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید در تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی به دیجیتال مارکتینگ که نیاز به استفاده از اینترنت باسرعت و تجهیزات مختلف الکترونیکی ، دیجیتالی و ارتباطی دارد برای ارتباط با مشتریان اهمیت قائل شد که این امر باعث می­‌شود هزینه‌­های شما کاهش و بازدهی شما افزایش یابد. موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شوند:

دیجیتال مارکتینگ

پس از سالها ارائه خدمات طراحی سایت برای شرکت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در اصفهان و بخصوص طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف شهر اصفهان، اکنون همکاران ما در طراحی سایت اصفهان آماده اند تا سالها تجربه را با شما در دیجیتال مارکتینگ به اشتراک بگذارند .

در خدمات دیجیتال مارکتینگ اصفهان وب با بهره‌گیری از سالها تجربیات ارزشمند و دانش مدیریت، بازاریابی و برندسازی کوشش خواهیم کرد با تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی ، همچنین آنالیز دقیق رقبای شما و استفاده از ابزارهای بازاریابی اینترنتی از جمله طراحی وب سایت و پس از آن بهینه سازی و سئوی سایت ، کالاهای تجاری ، تولیدات صنعتی و خدمات شما را با کمترین هزینه به انبوه مشتریان معرفی نمائیم . بزرگترین سرمایه ما تجربه گرانبهائی است که از سالیان متمادی همکاری تنگاتنگ با کسب و کارهای کوچک و بزرگ کسب کرده ایم و آنرا در قالب خدمات طراحی سایت ، سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه خواهیم کرد.

بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)
بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
استراتژی محتوا (Content Strategy)
تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
تبلیغات بنری (Banner Advertising)
ایمیل مارکتینگ
بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ
بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
تولید محتوا
بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

برای مشاوره و درخواست امور دیجیتال مارکتینگ با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در سه بخش بخصوص آفلاین و آنلاین ابزارهای مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها با توجه به شرایط و نیاز استفاده می‌گردند. از جمله این ابزارها می‌توان به طراحی سایت ، ایمیل مارکتینگ و بهینه‌سازی موتورهای جستجو اشاره کرد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای شمالی، استفاده بسیاری از اینترنت می کنند. بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات (سال۱۳۹۷شمسی) ، بیش از ۷۲ میلیون و ۹۴۱ نفر در ایران از اینترنت استفاده کرده به نحوی ضریب نفوذ آن به حدود ۸۹ درصد رسیده است. لذا سال به سال با توسعه فناوری‌ها و رشد خدمات دیجیتالی در ایران، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با نمونه کار طراحی وب سایت در موضوعات مختلف  افزایش بیشماری پیدا کرده است

بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین بر بستر اینترنت انجام میشود لذا هرچقدر دسترسی به فضای آنلاین راحت‌تر شود، تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ هم بیشتر می‌شود. امروزه بیش از نیمی از مردم جهان، یک کاربر آنلاین هستند و فعالیت‌های خود را از طریق گوشی‌های هوشمند ، تبلت یا لپ‌تاپ انجام می‌دهند. به همین دلیل شرکت‌های تجاری یا کسب و کارهای آنلاین بیش از گذشته برای سودآوری، به دنبال توسعه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود از طریق طراحی وب سایت یا شبکه های مجازی هستند.

بازاریابی آفلاین

نوع آفلاین دیجیتال مارکتینگ در تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی همان فعالیت‌­های بازاریابی است که به صورت سنتی و محیطی اجرا می شده است که اگر با استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد در این دسته قرار می‌­گیرد:

بازاریابی محیطی ارتقایافته
رادیو مارکتینگ / بازاریابی رادیویی
تلویزیون مارکتینگ / بازاریابی تلویزیونی
تلفن مارکتینگ / بازاریابی تلفنی
بازاریابی محیطی ارتقاء یافته

میزان بازدید خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در اصفهان وب ، بازدید سایت شما افزایش می یابد .

Traffic

فروش خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در اصفهان وب ، فروش خود را افزایش دهید .

Sales Chart

92%

میزان رضایت مشتریان

بر اساس آخرین آمارگیری واحد روابط عمومی سازمان

65%

میزان سایت های فروشگاهی

بر اساس آمارگیری و نیاز روز افزون کسب و کارهای اینترنتی

120+

تعداد مشتریان ما

حاصل سالهای متمادی طراحی سایت در اصفهان وب

آماده طراحی سایت هستید؟

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان با ما تماس بگیرید .

“امروزه هدف اصلی افراد از طراحی سایت موفقیت و کسب درآمد است چرا که از طریق طراحی سایت مشتری‌های بیشتری را جذب می کنند، اما در بیشتر اوقات مدیران سایت این هدف را فراموش کرده و از وب‌سایت‌ خود صرفا به عنوان یک بروشور استفاده می‌کنند. ما تنها وب سایت طراحی نمی کنیم . ما کسب و کار شما را متحول می کنیم”

مدیر طراحی سایت اصفهان وب

مدیر فروش

رفیعی
09130009557

برای مشاوره طراحی سایت با ما در ارتباط باشید

همیشه با شما خواهیم بود