طراحی وب سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی در قالب مجله کاریابی و خبری به دلیل ارائه مقالات علمی و تخصصی که افراد تحصیلکرده و دانشگاهی جویای علم و دانش مخاطب آن هستند از حساسیت و دقت بیشتری برخوردار است . چرا که پژوهشگران، دانشمندان ، مخترعان و اساتید دانشگاه با هدف ارائه آخرین پژوهش ها و دستاوردهای علمی و گسترش دانش انجام می گیرد باید از قالب سایت مناسب، محتوای سایت دقیق و چیدمان حرفه ای برخوردار باشد . استفاده از اینترنت در قالب انواع وب سایت ها برای عموم مردم یکی از پژوهش های علمی دانشگاهها بود که امروزه در جهان فراگیر و لاینفک از زندگی بشر قرن بیستم شده است .

نمونه پروژه طراحی طراحی وب سایت کاریابی

پروژه طراحی سایت کاریابی انزلی وب که در اینجا نمایش داده میشود یکی از دهها نمونه پروژه های طراحی وب سایت کاریابی است که به عنوان یک نمونه سایت کاریابی ارائه میشود . ممکن است در این وب سایت نمونه، تمامی امکانات و قابلیت های دیده نشود . لذا چنانچه نیاز به نمونه پروژه های طراحی سایت بیشتری دارید، تماس با ما را کارشناسان انزلی وب پاسخ خواهند داد .

طراحی سایت کاریابی در انزلی وب با آخرین متدهای طراحی سایت و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود و تمامی استاندارد های لازم طراحی وب سایت رعایت شده است .

همیشه در دسترس بودن یک سایت کاریابی یک اصل اساسی در انزلی وب است . بنابر این سایت شما باید ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد . تمدید دامنه یا ثبت دامنه در انزلی وب ، خرید هاست در انزلی سایت با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا ، در افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای واقعی کمک خواهد کرد. امکان طراحی سایت ارزان و اقتصادی تا طراحی سایت اختصاصی حرفه ای با بودجه و نیاز شما میتواند نیاز هر کسب و کار یا هدفی در جذب مخاطب را در طراحی سایت انزلی سایت برآورده سازد .

بنر نمونه پروژه طراحی سایت گالری و نمایشگاه

هزینه طراحی سایت  انزلی وب

2/500/000

طراحی سایت اقتصادی

وب سایت کاریابی

  • قالب وب سایت : غیر اختصاصی
  • زمان تحویل : 10 روز کاری

  • بارگذاری اطلاعات: راه اندازی اولیه

  • قالب وب سایت: موجود

3/500/000

طراحی سایت شرکتی

وب سایت کاریابی

  • قالب وب سایت: ویژه

  • زمان تحویل : 20 روز کاری
  • بارگذاری اطلاعات: طبق توافق

  • قالب وب سایت: مشابه

5/500/000

طراحی سایت اختصاصی

وب سایت کاریابی

  • قالب وب سایت: برنامه نویسی و طرح مشتری

  • زمان تحویل : 30 روز کاری
  • بارگذاری اطلاعات: کامل

  • قالب وب سایت: اختصاصی

هشت مرحله طراحی سایت:

1- جلسه مشاوره مشتری سایت
بصورت حضوری یا غیر حضوری با کارشناسان ما
2- برنامه ریزی طراحی سایت
جلسه تیم سازنده سایت جهت نحوه پیاده سازی سایت
3- ساخت پوسته وب سایت
ساخت سایت توسط تیم برنامه نویسی و گرافیست
4- محتوی گذاری سایت
بارگذاری متن ، عکس و اطلاعات صفحه اول سایت
5- منو ها و صفحه بندی سایت
ایجاد صفحات میانی و منوی سایت براساس نیاز
6- یکپارچه سازی پلاگین سایت
افزودن و مرتب سازی پلاگین های کاربردی سایت
7- ایجاد فرم های سایت
پیاده سازی فرم های سایت در صورت درخواست
8- آموزش و تست سایت
در جلسه حضوری یا غیر حضوری با کارشناسان ما

بنر مراحل طراحی سایت اصفهان وب

ویژگی طراحی سایت انزلی وب

بهترین شرکت طراحی سایت: انزلی وب، سلیقه مشتری طراحی سایت کاریابی انزلی وب را میداند و بر اساس آن طراحی سایت شما را انجام می دهد . انزلی سایت به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وب سایت حرفه ای به یکی از بهترین شرکت طراحی سایت تبدیل شده است. ما در انزلی وب با تحلیل کارشناسانه رفتار بازدید کننده گان سایت شما ، موجبات ارتقای سایت شما را در رنکینگ گوگل فراهم خواهیم ساخت .

رعایت استانداردهای طراحی سایت: سایت های طراحی شده انزلی وب با اقبال مشتریان طراحی سایت قرار گرفته چرا که با استانداردهای UI و UX بهینه شده اند .
طراحی سایت رسپانسیو : امروزه وب سایتها باید بتوانند با تمامی دستگاههای نمایش دهنده سایت با هر اندازه و هر ابعادی اعم از تلویزیونهای هوشمند، کامپیوتر خانگی، لب تاب، تبلت، گوشی موبایل بصورت کامل و مرتب بدون مشکل درهم ریختگی و نیاز با اسکرول افقی و عمودی قابل نمایش باشند . البته تا سالهای گذشته این نیاز احساس نمی شد چون تنها با کامپیوتر خانگی و لب تاب با صفحه نمایشهای 3:4 و 6:9 یک سایت دیده میشد و نیازی به رعایت آن نبود . هرچند امروزه هم هستند وب سایت هائی که در آن این نکته مهم رعایت نمیشود. در طراحی سایت های انزلی وب این نکته بشدت رعایت میشود .

جذابیت بصری و جذب مخاطب : نحوه برخورد با کاربران به خصوص در اولین مراجعه به سایت ، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در طراحی سایت کاریابی هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای می تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مخاطبان آنلاین شما داشته باشد .

نقش سئو در طراحی سایت : سئو و بهینه سازی سایت بمنظور افزایش بازدید سایت انکار ناپذیر می باشد. طراحی وب سایت کاریابی باید به نحوی باشد که رتبه سایت ارتقا یافته و در صفحات اول موتور جستجوهایی مانند گوگل قرار گیرد .

از دیگر ویژگی های طراحی سایت انزلی وب :

  • نمایش نسخه آزمایشی وب سایت به مشتری سایت پس از اتمام طراحی سایت و انجام اصلاحات لازم

  • آموزش مقدماتی مدیریت سایت جهت بروز رسانی و تغییرات داینامیک به مشتری وب سایت

  • پشتیبانی فنی سایت شما شامل برطرف کردن مشکلات بر اساس نیاز در دوره زمانی مورد توافق

  • خدمات تمدید هاست و دامین سایت برای سالیان متمادی بعنوان یکی از متعهدترین در 18 سال گذشته

“طراحی وب سایت کاریابی ، من را به هدفم رساند و حالا میتوانم مخاطبین خود را به راحتی پیدا کنم .”

مدیر سایت

طراحی وب سایت کاریابی

بنر طراحی سایت انزلی وب

پشتیبانی دائمی انزلی وب را انتخاب کنید .

مشاوره از ما ، انتخاب با شما

طراحی سایت انزلی وب انواع وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، خدماتی ، صنعتی ، شخصی را از 0 تا 100 با برنامه نویسی اختصاصی طراحی و اجرا می کنیم . اگر بدنبال سایت ارزان یا اقتصادی هستید ، انزلی وب با استفاده از ابزار سایت سازهایی مانند وردپرس ، جوملا، پرستا شاپ، OpenCart و دیگر CMS های پرطرفدار اما لایسنس دار و بصورت پیشرفته ، وب سایت شما را طراحی و اجرا می نمائیم .

طراحی وب سایت کاریابی را از سال 1381 با طراحی دو سایت دولتی و چند سایت اطلاع رسانی آغاز کردیم . امروزه تیم طراحی سایت انزلی وب متشکل از افراد باسابقه و کارشناسان جوان مستعد ، با تعهد و التزام ، پشتیبانی فنی و پاسخگوئی مناسب ، نمونه کارهای درخشانی را در طی 18 سال سابقه طراحی سایت در کارنامه خود دارند که لطفا در صفحه درباره ما ملاحضه فرمائید . از همه مهمتر ارائه مشاوره حرفه ای و جلب اعتماد مشتریان ، پشتیبانی فنی و رضایتمندی بالا از ویژگی های طراحی سایت انزلی وب است .

افزایش آمار بازدید سایت

با خدمات سئوی انزلی وب ، آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید

Traffic

فروش خود را افزایش دهید

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی با خدمات سئو و بهینه سازی طراحی سایت فروشگاهی انزلی وب

Sales Chart

نقش سئوی سایت در طراحی وب سایت کاریابی

روزانه چند میلیارد جستجو توسط میلیونها کاربر در موتور جستجو گوگل برای یافتن انواع وب سایت: آتلیه عکس و فیلم، آژانس مسافرتی، آموزشگاه، آموزشی، ارزان، اختصاصی، املاک، انتشارات، بازرگانی، باشگاه ورزشی، پزشکی و پزشکان، پوشاک، تالار پذیرایی، تبلیغاتی و نیازمندی، تخفیف، تفریحی و بازی آنلاین، شهری، جوملا، خبری، خدمات مجالس، خودرو، دانشگاهی، دانلود، دکوراسیون و لوازم منزل، دولتی، رستوران، زیبایی و آرایشی، ساختمانی، شخصی، شرکتی، صرافی، صنعتی، علمی، کافی شاپ, فست فود، فروشگاهی، موسیقی و موزیک، کارخانجات، کاریابی، کودکان، گالری و نمایشگاه، گردشگری، مجله اینترنتی، مدرسه، مراکز تجاری، معرفی کالا و محصولات، حیوانات، نمایشگاهی، هتل و اماکن اقامتی، هیئت مذهبی، سایت هنری، وردپرس، وکلا انجام می شود. اگر سایت شما در صفحات نخست نتایج جستجوی گوگل باشد، مخاطبین و مشتریان بیشماری خواهید داشت .

طراحی یک وب سایت در زمینه های مختلف اعم از فروشگاهی، تخصصی، دولتی، سازمانی، شرکتی و … بیش از هر چیز نیاز به سئو قوی دارد. سئو سایت به معنی قرار گیری صفحه وب در رتبه های اول گوگل هنگام جستجو است . هنگامی که یک کاربر کلمه یا عبارتی مانند آنچه شما میخواهید را جستجو می کند، لینک های مختلفی در موتور جستجو ظاهر می شود.

این به معنی سئو و بهینه بودن سایت شما است که توسط تیمی ایده پرداز، ماهر و خلاق طراحی شده است. به همین دلیل طراحی سایت بخصوص ساخت سایت با رتبه عالی در موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است. مطالب بیشتر را در بخش مقاله مطالعه فرمائید.

  • آنالیز و بررسی سایت شما توسط کارشناسان مجرب برای سئو و بهینه سازی

  • مشاوره رایگان برای سئو و بهینه سازی سایت جهت افزایش رتبه در گوگل

  • طراحی سایت با اصول سئو و بهینه سازی با ضمانت صد در صد افزایش رتبه سایت

  • بهینه سازی و سئوی وب سایت هائی که شما درخواست کرده باشید

طراحی سایت انزلی وب ، بهینه سازی و سئوی سایت شما را در مراحل طراحی سایت بصورت حرفه ای بعهده می گیرد . اگر بدنبال سئوی سایت در انزلی می گردید ، انزلی سایت جایگاه شما در صفحات نخست گوگل را تضمین می نماید .

طراحی سایت انزلی وب با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص طراحی وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت حرفه ای انجام داده و سایت طراحی شده توسط تیم انزلی وب ، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. در واقع انزلی وب بالاترین کیفیت را در خدمات سئو دارد. یک وب سایت با سئوی عالی میتواند راه شما را در برنامه استراتژیک بازاریابی برای رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ هموارتر سازد .

“پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش انزلی وب بعد از طراحی سایت کاریابی ما همواره موجب دلگرمی ما بود . یکی از اصول پایه جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان طراحی سایت کاریابی هست که به نظر من انزلی وب از پس آن برآمده است .

امید

مدیر طراحی وب سایت کاریابی

آماده طراحی سایت هستید؟

جواد رضائی

مدیر فروش و بازاریابی
09116447773

برای مشاوره طراحی سایت با ما در ارتباط باشید

از تماس شما سپاسگزاریم